Det er selvsagt vigtigt at have en flot og velfungerende hjemmeside i dagens digitale landskab. Mange virksomheder tilbyder professionelle hjemmesider, men det er ikke nok bare at have en flot hjemmeside. Det handler også om at få de ønskede kunder og omsætning.
Når en ny hjemmeside bliver lanceret, opstår der før eller siden nye udfordringer. Er der blevet taget højde for konverteringsoptimering og hastighed undervejs i opbygningen af hjemmesiden? Og bliver det holdt ved lige? Og hvad med indsamling af data om, hvordan hjemmesiden fungerer? Disse spørgsmål og mange flere bliver ofte overset i processen.
Vores erfaring er, at der ikke altid bliver tænkt over, om den leverede hjemmeside faktisk løser alle de problemer, den bør løse – ikke bare nu, men også på sigt.
Hos 360 Online Marketing går vi grundigt til værks. Vi vil først og fremmest forstå din virksomheds situation og identificere de største udfordringer, der skal tackles. Hvis vi sammen finder ud af, at en ny hjemmeside eller andre løsninger ikke er det rette vej for dig, så vil vi hellere pege dig i den rigtige retning, så du kan få løst de vigtigste problemer. Vores fokus er at hjælpe dig og din servicevirksomhed med at vokse og øge din bundlinje – både nu og fremadrettet.
Vores mål er glade kunder der oplever at vi gør en reel forskel for deres virksomhed. Og dét forpligter.
Her får du ingen fancy salgslingo, men derimod reel rådgivning og ærlig snak. Derudover kan ingen kan være noget for alle. Derfor peger vi dig i den rigtige retning, hvis vi vurderer ikke at være den rigtige løsning for dig. Og indgår vi et samarbejde knokler vi, indtil du oplever at have fået både værdi og et positivt afkast af din investering i os.
– Carsten Timm
CEO
Vores mål er først og fremmest glade kunder der oplever, at vi gør en reel forskel for deres virksomhed. Dét forpligter.
Derudover kan Ingen kan være noget for alle. Derfor peger vi dig i den rigtige retning, hvis vi vurderer ikke at være den rigtige løsning for dig. Og indgår vi et samarbejde knokler vi, indtil du oplever at have fået både værdi og et positivt afkast af din investering i os.
– Carsten Timm
CEO
Det er selvsagt vigtigt at have en flot og velfungerende hjemmeside i dagens digitale landskab. Det er dog ikke nok bare at have en flot hjemmeside. Det handler også om at få de ønskede kunder og omsætning.
Når en ny hjemmeside bliver lanceret, opstår der før eller siden nye udfordringer. Er der blevet taget højde for konverteringsoptimering og hastighed undervejs i opbygningen af hjemmesiden? Og bliver det holdt ved lige? Og hvad med indsamling af data om, hvordan hjemmesiden fungerer? Disse spørgsmål og mange flere bliver ofte overset i processen.
“Vores erfaring er, at der ikke altid bliver tænkt over, om den leverede hjemmeside faktisk løser alle de problemer, den bør løse – både nu, men også på sigt.”
Hos 360 Online Marketing går vi grundigt til værks. Vi vil først og fremmest forstå din virksomheds situation og identificere de største udfordringer, der skal tackles. Hvis vi sammen finder ud af, at en ny hjemmeside eller andre løsninger ikke er den rette vej for dig, så vil vi hellere pege dig i den rigtige retning, så du kan få løst de vigtigste problemer. Vores fokus er at hjælpe dig og din servicevirksomhed med at vokse og øge din bundlinje – både nu og fremadrettet.
Carsten Timm
CEO & Kunderådgiver
Maria Bang Hemmeth
Webdesign